بشار اسد:پاسخ سوریه به اسرائیل قوی تر از آن چیزی است که این رژیم تصور می کند

پایگاه خبری الخبرپرس لبنان سخنانی از بشار اسد رئیس جمهور سوریه را درپاسخ به واکنش این کشور به حمله احتمالی رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛پایگاه خبری الخبرپرس لبنان به نقل از منابع آگاه نوشت:"بشار اسد" رئیس جمهور سوریه در سخنانی تاکید کرده است پاسخ سوریه به حملات موشکی اسرائیل قوی تر وخشن تر از آن چیزی خواهد بود که این رژیم تصور می‌کند.


وی در ادامه با بیان اینکه پاسخ به تجاوزهای اسرائیل در دست خود ما بوده ودر دست دیگران نیست افزود:دشمنان را در وقت مناسب وبا روش مناسب شگفت زده خواهیم کرد.


بشار اسد همچنین با بیان اینکه سوریه توانایی حمله به اسرائیل را دارد می افزاید:ارتش عربی سوریه باید آمادگی هرگونه پاسخ به اسرائیل ومقابله با آن را داشته باشد.


براساس گفته های منابع آگاه "بشار اسد" رئیس جمهور سوریه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرده است:پاسخ به تجاوزهای اسرائیل از طریق چندین روش از جمله امنیتی،نظامی وسیاسی صورت می گیرد ویکی از آنها به دست آوردن مقادیر زیادی موشک یاخونت از طرف سوریه برای پاسخ به تجاوزات است.


رئیس جمهور سوریه در ادامه با اشاره به اینکه پس از اطلاع یافتن روسیه از حمله اسرائیل به موشک های ارسالی این کشور به سوریه این اقدام باعث خشم طرف روسی شده است افزود:اقدام اخیر اسرائیل مقابله آشکار با روسیه بوده و از این پس تنها پاسخ سوریه به تجاوزهای اسرائیل صورت نگرفته و در شرایط کنونی گزینه ها در اختیار ما است واسرائیل تاوان تجاوز خود به سوریه را می دهد.


منابع آگاه در پایان می افزایند:"بشار اسد" در گفتگو با برخی از معاونان خود ودر مشورت ها با فرماندهان ارتش این کشور که در بین آنها "سرتیپ ماهر الاسد" هم وجود داشته بر وجود اطلاعات کامل از اقدام اخیر اسرائیل در دستگاه اطلاعاتی سوریه تاکید کرده وافزوده است:اطلاعات کاملی از اهداف رژیم صهیونیستی که بسیار حساس هستند وامکان حمله به آنها وجود دارد در اختیار دستگاه اطلاعاتی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.