بن الیعازر خطاب به مبارک: مشتاق دیدارت هستیم

نمانیده کنست اسرائیل و وزیر سابق در پیامی به حسنی مبارک گفت که در این مدت اوضاع وی را از رسانه‌های مصری پیگیری می‌کرده و مشتاق دیدار وی است.

به گزارش فارس به نقل از الیوم السابع، بنیامین بن الیعازر نمانیده کنست اسرائیل، وزیر اسبق جنگ و وزیر سابق زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی که به دوستی با حسنی مبارک شهره است، در اولین واکنش از سوی ژیم صهیونیستی در اظهاراتی که از طریق سایت خبری روزنامه یدیعوت آحارونوت منتشر شد، آزادی مبارک را قابل انتظار خواند و خطاب به وی گفت: مشتاق دیدارت هستیم.

وی که پیشتر و در زمان سقوط مبارک، وی را گنج گرانب‌هایی راهبردی برای اسرائیل خوانده بود، تاکید کرد که همواره از ماهواره‌های مصری و روزنامه‌های آن موضوع را دنبال می‌کرد و میزان اشتیاق مردم مصر به رئیس جمهور اسبق را می‌داند!

بن الیعازر با اشاره به اینکه بعد از مبارک مصر در حوادث مختلفی گرفتار شد، او را دارای نقشی برجسته در ایجاد امنیت و ثبات در مصر در سی سال اخیر دانسته و گفت: البته وی نیز مانند همه مسئولان اشتباهاتی داشت، اما این اشتباهات نباید دستاوردهای او را محو کند.

یک دادگاه مصری با تبرئه حسنی مبارک از آخرین موضوع اتهامات وی در باب هدایای الاهرام دستور آزادی وی را صادر کرد، گفته می‌شود ‌این حکم قابل تجدید نظر نیست و نهایتا تا دو روز آینده مبارک از زندان خارج خواهد شد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.