سازمان ملل: آمریکا درصدد بهانه تراشی برای حمله نظامی غیرقانونی به سوریه

آمریکا؛ با ورود به باتلاق سوریه، صرفاً خود را به زحمت انداخته است و ملت آمریکا را بیش از پیش زیر بار فشارهای اقتصادی و نگاه‌های سرزنش بار ملت‌ها خواهد برد.

به گزارش جهان اسلام؛ در سطح منطقه و جهان و حتی نزد افکار عمومی مردم آمریکا نیز دولت آمریکا هیچ توجیهی برای حمله نظامی به سوریه ندارد.
بنا بر این گزارش، از نظر سازمان ملل هیچ دلیلی بر استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیائی وجود ندارد و دولت آمریکا با نسبت دادن آن به ارتش سوریه درصدد بهانه تراشی برای حمله نظامی به این کشور است، درست مثل بهانه‌ای که بوش کوچک برای حمله به عراق تراشید و اکنون همه می‌دانند دروغی بیش نبود.
اکنون اوباما نیز همچون بوش با توسل به بهانه‌ای دروغ درصدد آتش افروزی است و می‌خواهد برگ سیاه دیگری بر پرونده سنگین جنایات دولت آمریکا علیه ملت‌ها بیافزاید.
این پرونده، از فرو ریختن بمب اتمی برروی شهرهای هیروشیما و ناکازاکی ژاپن گرفته تا جنگ ویتنام و جنگ‌های آمریکای لاتین و افغانستان و عراق و دخالت‌های غیرقانونی در ایران و بسیاری کشورهای دیگر و تا حمایت از صهیونیست‌های جنایتکار علیه ملت مظلوم فلسطین را شامل می‌شود.
اوباما که با شعار تغییر در سیاست جنگ‌افروزانه و مداخله گرانه آمریکا به کاخ سفید راه یافت، اکنون می‌خواهد برخلاف شعارها و وعده‌های خود، این پرونده را سنگین‌تر کند و ملت آمریکا را در برابر تاریخ سرافکنده‌تر نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.