لت و کوب یک خبرنگار از سوی پولیس ترافیک در کابل

"نی" یا دیدبان رسانه های آزاد افغانستان لت وکوب یک خبرنگار را توسط مسوولان ترافیک کابل به شدت محکوم می کند. این درحالیست که صبح دیروز خبرنگار روزنامه هشت صبح از سوی مسوولان در ریاست ترافیک شهر کابل هنگام کار خبرنگاری مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

اکبر رستمی خبرنگار روزنامه هشت صبح حوالی ساعت 10 وسی دقیقه صبح روز شنبه توسط یکی از افسران ریاست تراقیک کابل مورد لت وکوب قرار گرفت.

اکبر رستمی در صحبت با رادیو کلید گفت زمانیکه وی می خواست از افزایش کمیشن کاران وجریان توزیع جواز رانندگی برای رانندگان گزارش تهیه نماید، مورد لت کوب یک افسر ترافیک قرار گرفت. وی گفته که عدم رعایت نوبت از سوی مراجعان سبب اغتشاش گردید و او برای مستند ساختن گزارش خود می خواست صدا ثبت کند که با خشونت پولیس ترافیک مواجه شد.

دفتر دیدبان رسانه های آزاد افغانستان " نی" ، لت و کوب این خبرنگار را توسط یک افسر ترافیک محکوم می کند.

همزمان با این مدیر ترافیک کابل با تایید این موضوع میگوید که این افسر متهم را زندانی کرده است.

این درحالیست که وزیر امور داخله روز پنجشنبه در نشستی که از سوی خبرنگاران و برخی از نهادهای جامعه مدنی به منظور تقدیر از نیروهای امنیتی برگزار شده بود، ضمن اینکه از عملکرد خشن برخی از مقام های امنیتی علیه خبرنگاران در سال‌های گذشته معذرت خواست؛ وعده سپرد که برای تامین امنیت و حفظ جایگاه وعزت آنان تلاش می کند اما به باور فعالان رسانه یی گفته های مقام های ارشد در تضاد با انچه است که در عمل پیاده می‌گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.