آل سعود ۶۲ بیمارستان را تخریب کرده است

سخنگوی وزارت بهداشت یمن اعلام کرد که بمباران‌های عربستان باعث تخریب ۶۲ بیمارستان گردید.

سخنگوی وزارت بهداشت یمن اعلام کرد که هیچ‌گونه اطلاعات رسمی درباره رسیدن کمک‌ها به یمن طبق گفته "ولد شیخ" فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن وجود ندارد.

وی افزود: در بمباران‌های عربستان 62 بیمارستان به‌صورت گسترده‌ای تخریب شدند.

سخنگوی وزارت بهداشت یمن اضافه کرد: بمباران‌ها باعث نابودی 115 مرکز بهداشتی و بیمارستان در بخش‌های گسترده‌ای از یمن شده است.

از سوی دیگر هیات اعزامی انصارالله به نشست ژنو با ارسال نامه‌ای به دبیر کل سازمان ملل خواستار دیدار با وی در سریعترین زمان ممکن شدند.

در این نامه آمده است که هیات انصارالله برای رسیدن به ژنو با موانعی روبه‌رو شد و تاکید کردند: ما و ملت یمن حق داریم که بان کی مون بخشی از وقت خود را برای دیدار با این گروه هرچند برای چند دقیقه اختصاص دهد همچنان که این دیدار با هیئت اعزامی از ریاض صورت گرفته است.

در این نامه انصارالله ضمن تقدیر از تلاش‌های سازمان ملل برای حل بحران یمن تاکید می‌کند که ملت یمن در معرض تجاوز و محاصره قرار دارد و با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند و در سایه شیوع بیماری‌های مسری و نبود دارو و غذا و آب آشامیدنی از گرسنگی و تشنگی رنج می‌برد.

این نامه که به امضای تمام هیات اعزامی داخلی یمن رسیده است خواستار برگزاری یک دیدار با دبیر کل سازمان ملل در هر نقطه‌ای از دنیا شده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.