حمایت عالمان دینی، از نیروهای امنیتی کشور در هرات

شماری از عالمان دین در ولایت هرات به حمایت از نیروهای امنیتی کشور در ریاست حج و اوقاف این ولایت گرد هم آمدند.

این عالمان دینی گفته اند که در کنار دولت شان از تمامی نیروهای امنیتی حمایت می کنند و نیروهای امنیتی محافظ دین و کشورشان می باشند.
شماری از عالمان دینی در ولایت هرات، به حمایت از نیروهای امنیتی کشور در ریاست حج و اوقاف هرات گرد هم آمده و گفتند که از نیروهای امنیتی کشورشان دفاع می کنند.
مولوی محمد فقیری، یک تن از عالمان دین در هرات گفت: اکنون نیروهای امنیتی بدون حضور خارجی ها در میدان نبرد به تنهایی مبارزه می کنند و حمایت از آنان وظیفه ی تمامی مردم کشور می باشد.
او نیروهای امنیتی را محافظ دین و ناموس کشور دانسته و می گوید که مبارزات آنان در مقابل تمامی دشمنان کشور قابل قدر است.
در همین حال؛ مولوی محمد محمدی، یک تن دیگر از عالمان دین در هرات گفت: حمایت از نیروهای امنیتی از جمله وظایف اسلامی تمامی مردم بوده و باید حمایت های همه جانبه از آنان صورت گیرد.
او خواستار توجه بیشتر دولت مردان، روی چالش های مدیریتی کشور شده و تصریح کرد: باید مشکلاتی از جمله موجودیت فساداداری برطرف شود.
لازم به ذکر است که پیش از این هم حمایت های گسترده ای از سوی عالمان دینی در هرات و به پشتیبانی از نیروهای امنیتی کشور صورت گرفته بود.
در آخرین مورد؛ یک ماه پیش، بیشتر از چهارهزار تن از عالمان دینی به حمایت از نیروهای امنیتی کشور در تالار "مولانا بلخی" گرد هم آمده بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.