اذعان کلینتون به مشکلات فزاینده نژادی !

هیلاری کلیینتون، مسائل نژادی درکشور ما تاثیرگذار است ،باید با مشکلات نژادی در کشورمان صادقانه مواجه شویم.

به نقل از رویترز ، هیلاری کلینتون در سخنانی در شهر «کلیولند» گفت: اگر همه شهروندان آمریکا بتوانند از امکانات و فرصت های خود استفاده کنند آمریکا به جایگاه مطلوب و مورد نظر خواهد رسید.مسائل نژادی در این کشور تاثیرگذار هستند باید با مسائل و مشکلات ناشی از دیدگاه های نژادی در کشورمان صادقانه مواجه شویم. سیاهپوستان زیادی هدف قرار گرفته و کشته شده اند که این بسیار ناراحت کننده است.
وی گفت قصد ندارم تنها رئیس جمهور ثروتمندان و شهروندان موفق آمریکا باشم آنها نیازی به من ندارند من می خواهم رئیس جمهور طبقه و گروهی از شهروندان آمریکا باشم که با مشکلات و چالش ها مواجه هستند. برای آینده ای که من برای کشورم در نظر دارم باید همه برای تحقق آن تلاش کنند من قصد دارم هر مانعی را در این مسیر چه موانع اقتصادی باشند و چه موانع سلامت و مراقبت های سلامتی و موانع آموزشی را  از میان بردارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.